Dažnai užduodami klausimai
- Produktai ir paslaugos
- Užsakymas
- Mokėjimai
- Failai ir dizainai
- Pristatymas
- Mano paskyra
- Technologijos
- Skundai
- Siuntų sujungimas
-
Produktai ir paslaugos
-
Kokius produktus ir paslaugas teikia pritendo.com?
Mūsų pasiūlymas.
Turime didžiausią spaudos gaminių asortimentą Lenkijoje, prieinamą internetu 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Specializuojamės ofsetinėje ir skaitmeninėje spaudoje. Mūsų svetainėje galite užsisakyti, be kita ko, vizitines korteles, lankstinukus, užrašų knygeles, katalogus, firminius aplankus, kalendorius ir daugybę kitų aukščiausios kokybės reklaminių medžiagų. Taip pat siūlome produktus, pagamintus naudojant solventinės spaudos technologiją, tokius kaip reklaminiai tentai, tinklelis, plėvelės, reklaminiai stovai. Kieti pagrindai (PVC, Plexi, hips, Dibond ir kitos plokštės) bus spausdinami UV technologija. Taip pat pas mus galite užsisakyti marškinėlius, krepšius ar reklamines kuprines.FUžsakymams, pateiktiems mūsų parduotuvėje, teikiame papildomas paslaugas, tokias kaip: perforavimas, nestandartinis pakavimas, siuntų ženklinimas, siuntimas į užsienį ir kt. Norėdami užsisakyti papildomą paslaugą, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi.
Kai kuriems produktams, pavyzdžiui, vizitinėms kortelėms, sulankstomoms skrajutėms, vienpusiams plakatams, užrašų bloknotams be viršelio, firminiams blankams, pakavimo popieriui, planuokliams, stalo patiesalams ar atvirukams, galite rinktis „iškirpti pagal dydį“ paslaugą. Šią paslaugą atliksime nemokamai, pagal matmenis, nurodytus skiltyje „Pridėti failus“, esančiame skydelyje „Užsakymai“.
-
Nestandartiniai produktai. Ar galiu užsisakyti produktą, kurio nėra jūsų pasiūlyme, pvz., kitu formatu? Kiek laiko laukti kainos pasiūlymo?
Žinoma. Jei mūsų internetiniame pasiūlyme neradote ieškomos prekės, prašome atsiųsti mums užklausą adresu: info@printendo.lt arba užpildyti formą, esančią parduotuvės svetainėje. Norėdami tai padaryti, spustelėkite piktogramą „Neradote prekės?“, kurią rasite poskyryje „Visos prekės“. Būsite nukreipti į svetainę, kurioje galėsite pateikti užklausą ir nurodyti parametrus, būtinus, kad galėtume nustatyti jūsų užsakymo kainą ir vykdymo datą. Jei užklausą pateiksite ne darbo dieną, į ją atsakysime ne vėliau kaip antrą darbo dieną po nedarbo dienos. Daugumai užklausų pasiūlymus parengiame per 48 valandas nuo jų pateikimo. Gali būti, kad sudėtingesnės sąmatos parengimui mums prireiks daugiau laiko; tokiais atvejais būtinai susisieksime su jumis, kad praneštume, kiek laiko mums reikia.
-
Kokius produktus ir paslaugas teikia printendo.lt?
Mūsų pasiūlymas.
Turime didžiausią spaudos gaminių asortimentą Lenkijoje, prieinamą internetu 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Specializuojamės ofsetinėje ir skaitmeninėje spaudoje. Mūsų svetainėje galite užsisakyti, be kita ko, vizitines korteles, lankstinukus, užrašų knygeles, katalogus, firminius aplankus, kalendorius ir daugybę kitų aukščiausios kokybės reklaminių medžiagų. Taip pat siūlome produktus, pagamintus naudojant solventinės spaudos technologiją, tokius kaip reklaminiai tentai, tinklelis, plėvelės, reklaminiai stovai. Kieti pagrindai (PVC, Plexi, hips, Dibond ir kitos plokštės) bus spausdinami UV technologija. Taip pat pas mus galite užsisakyti marškinėlius, krepšius ar reklamines kuprines. -
Korektūros sistema. Ar prieš spausdinant reklaminę medžiagą spausdinami bandomieji egzemplioriai?
Spalvotas bandomasis atspaudas yra papildoma paslauga, kurią galime Jums suteikti. Skaitmeninio bandomojo atspaudo užsakymas bus atliktas naudojant tinkamą ICC profilį. Profilyje saugomi duomenys apie spalvas, kurias galima atkurti naudojant konkrečią (ofsetinę arba skaitmeninę) spausdinimo technologiją. Skaitmeninį bandomąjį atspaudą galite užsisakyti spustelėję piktogramą „Bandomasis atspaudas“ skiltyje „Visi produktai“. Bandomojo atspaudo procesas yra nepriklausomas nuo pagrindinio užsakymo įgyvendinimo ir bus siunčiamas atskirai.
Galite taip pat savo projektą spausdinti pagal ankstesnį bandomąjį atspaudą – pavyzdį, kuriuo vadovaujantis bus siekiama kuo tiksliau atkurti spalvų tikslumą. Tokie užsakymai vykdomi kaip nestandartiniai, remiantis individualia kaina.
-
Spaudinių tobulinimas. Ar galima taikyti kitus tobulinimo metodus, nei nurodyti prie konkretaus produkto?
Visos rekomenduojamos tobulinimo parinktys aprašytos prie produktų, kuriems jos skirtos. Jei jus domina tobulinimo parinktis, kurios nėra prie jūsų pasirinkto produkto, užduokite klausimą spustelėdami piktogramą „Neradote produkto?“, kurią rasite poskyryje „Visi produktai“.
-
Popierius ir kitos medžiagos. Kaip galiu žinoti, kad renkuosi medžiagą, kuri tinka pasirinktam produktui?
Kiekvienam produktui pateikėme jam tinkamiausių medžiagų pasirinkimą. Jei nesate tikri, ką pasirinkti, užsisakykite mūsų popieriaus pavyzdžių rinkinį. Pavyzdžių rinkinį sudaro visų rūšių popierius, esantis mūsų siūlomuose spausdinimo variantuose. Kiekviename pavyzdžių rinkinio lape yra informacijos apie jam priskirtus produktus, kuriuos siūlo drukomat.pl. Norėdami užsisakyti popieriaus pavyzdžių rinkinį, spustelėkite piktogramą „Popieriaus pavyzdžiai“, kurią rasite poskyryje „Visi produktai“.
-
-
Užsakymas
-
Pristatymo laikas. Kada galiu tikėtis, kad mano užsakymas bus pristatytas?
Užsakymo pristatymo laikas priklauso nuo failų patvirtinimo ir mokėjimo atlikimo momento (taikoma užsakymams su mokėjimo parinktimis „PayU“, „pavedimas“). Jei failai patvirtinami ir mokėjimas atliekamas tą pačią dieną iki 20:00 valandos, užsakymo pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo kitos darbo dienos. Jei failus patvirtinsite arba sumokėsite po 20:00, laikoma, kad abu veiksmai atlikti kitą dieną, todėl pristatymo terminas atitinkamai pasislenka viena darbo diena. Tam tikriems produktams, tiražams ir popieriaus svoriams yra galimybė išsiųsti užsakymą tą pačią dieną. Pasirinkus standartinį režimą, failai turi būti patvirtinti iki 11:00 valandos. Pasirinkus skubųjį (ekspresinį) režimą, siuntimas tą pačią dieną galimas, jei failai patvirtinami ir užsakymas apmokamas iki 16:00 (kai kuriais atvejais iki 13:00 – priklausomai nuo produkto ir tiražo). Tikslūs siuntimo terminai (skaičiuojami darbo dienomis) nurodyti prie kiekvieno produkto. Atminkite – kad užsakymas būtų perduotas gamybai, būtina atlikti abu veiksmus: patvirtinti failus ir atlikti mokėjimą (mokėjimo pristatymo metu atveju – patvirtinti mokėjimo būdą).
-
Užsakymo įvykdymo etapai. Kokie yra užsakymo vykdymo etapai?
Jei norite pateikti užsakymą, turite turėti paskyrą. Tai galite padaryti prieš pasirinkdami produktą arba pateikdami užsakymą. Norėdami pateikti užsakymą, atlikite šiuos veiksmus iš eilės:
1. Pasirinkite produktą iš išskleidžiamojo sąrašo „Produktai“ arba spustelėdami jo piktogramą pagrindiniame puslapyje.
2. Nurodę pasirinkto produkto parametrus, spustelėkite mygtuką „Užsakyti“, būsite nukreipti į puslapį „Užsakymai“.
3. Puslapyje „Užsakymai“ galite: pasirinkti failų siuntimo būdą, patvirtintoi įkeltus grafinius failus, pasirinkti mokėjimo būdą ir atlikti mokėjimą, nurodyti adresą arba adresus, kuriais išsiųsime jūsų užsakymą, taip pat pageidaujamą pristatymo būdą. Taip pat galite naudoti papildomą užsakymų sujungimo į vieną siuntą funkciją.
4. „Laukiantys užsakymai“ yra tie, kuriems reikia atlikti konkrečius jūsų veiksmus.5. Kad užsakymas pakeistų būseną į „Vykdomas“, turite patvirtinti visus išsiųstus grafinius failus ir atlikti užsakymo apmokėjimą. Gamybai perduotų užsakymų keisti nebegalima.
6. „Įvyktydi užsakymai“ – tai užsakymai, kurie jau buvo jums išsiųsti.
7. Pateikdami užsakymą svetainėje printendo.lt, gausite iš mūsų: užsakymo patvirtinimą, pranešimą apie failų priėmimą, informaciją apie užsakymo perdavimą vykdymui, informaciją apie siuntos išsiuntimą kartu su PVM sąskaita faktūra. -
Užsakymo įvykdymo laiko sutrumpinimas Ar įmanoma sutrumpinti užsakymo įvykdymo laiką?
Kai kuriems produktams galite sutrumpinti standartinį užsakymo įvykdymo laiką pasirinkdami greitojo pristatymo parinktį. Kartais gali būti taip, kad išsiųsime Jūsų užsakymą anksčiau nei nurodyta svetainėje, tačiau ne visada galime tai garantuoti.
-
Užsakymo atšaukimas. Ar galiu atšaukti užsakymą?
Užsakymą galima atšaukti tik tol, kol failai nebus patvirtinti. Jei apmokėjote užsakymą, bet dar nepatvirtinote failų, vis tiek galite atšaukti užsakymą. Šiuo tikslu turėtumėte parašyti mums el. Laišką: info@printendo.lt. Ne vėliau kaip per 14 darbo dienų grąžinsime Jums pinigus į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.
-
Užsakymo būsena. Kaip galiu patikrinti savo užsakymo būseną?
Užsakymo būseną galite patikrinti prisijungę prie svetainės. Ją galite pasiekti spustelėję nuorodą „Užsakymai“, esančią viršutiniame svetainės meniu. Ten rasite visą svarbią informaciją apie savo užsakymą, įskaitant jo būseną. Išskleidę užsakymo informaciją, galėsite atlikti mokėjimą, taip pat įkelti ir priimti grafinį failą. Užsakymas, kuria patvirtinote failus ir atlikote mokėjimą, pakeis būseną į „Vykdomas“.
-
Užsakymo galiojimas. Per kiek laiko turiu atlikti pavedimą, kol mano užsakymas nustos galioti?
Neapmokėtas užsakymas (pavedimo atveju) galioja 30 dienų. Po šio laiko jis automatiškai pašalinamas iš sistemos.
-
-
Mokėjimai
-
Sąskaitos faktūros. Kaip gausiu sąskaitą faktūrą?
Sąskaitos faktūros pateikiamos tik elektronine forma. Pateikus užsakymą, sistema automatiškai generuos išankstinę sąskaitą faktūrą Jūsų paskyroje. Ją galite atsisiųsti bet kada, išskleisdami užsakymo informaciją arba nueidami į skiltį „Sąskaitos faktūros“, esančią skiltyje „Mano paskyra“. Jei užsakymai apmokėti tam tikrą mėnesį, bet dar neperduoti vykdyti, sistema generuos papildomą dokumentą – išankstinę PVM sąskaitą faktūrą mėnesio, kuriame buvo atliktas mokėjimas, pabaigoje. Išankstinę PVM sąskaitą faktūrą galima atsisiųsti skiltyje „Sąskaitos faktūros“. Tačiau galutinė PVM sąskaita faktūra bus pasiekiama jūsų paskyroje, kai jūsų užsakymas bus išsiųstas. Jūs sutikote gauti sąskaitas faktūras šia forma, sukurdami paskyrą mūsų svetainėje. Užsakytų produktų pakuotėje, kurią gausite Jūs arba Jūsų klientas, visada bus tik tai, ką užsakėte – niekada nebus sąskaitos faktūros nei mūsų reklaminės medžiagos.
-
Mokėjimai. Kaip galiu apmokėti užsakytus produktus?
Siūlome šiuos mokėjimo būdus: mokėjimą per PayU, PayPal arba banko pavedimu. Norėdami atlikti mokėjimą naudodami PayU arba PayPal sistemą, eikite į poskyrį „Užsakymai“ ir išskleiskite užsakymo informaciją. Spustelėkite mygtuką „mokėti“ – būsite nukreipti į saugų mokėjimo puslapį, kuriame galėsite pasirinkti banką ir atlikti pavedimą. Atlikę mokėjimą, būsite nukreipti į mūsų svetainę. Jūsų pavedimo patvirtinimą gausime maždaug per 15 minučių. Tada šalia jūsų užsakymo pasirodys būsena „apmokėta“. Jei pasirinksite banko pavedimo parinktį, jūsų mokėjimas bus įskaitytas į mūsų sąskaitą ne anksčiau kaip kitą darbo dieną po pavedimo atlikimo ir priklauso nuo laiko, kada jį atliksite. Todėl jūsų užsakymo būsena „apmokėta“ pasirodys vėliau nei mokant automatinėse mokėjimo sistemose. Norėdami pagreitinti pavedimo užskaitymą, atsiųskite mums failą su jo patvirtinimu el. paštu arba įkelkite jį naudodami pavedimo patvirtinimo įkėlimo parinktį, esančią užsakymo išsamios informacijos skiltyje. Pavedimo turinį galite sugeneruoti užsakymo lygmenyje spustelėdami mygtuką „mokėti“.
-
Grupinis mokėjimas. Ar galiu vienu metu apmokėti kelis užsakymus?
Taip, galite. Grupinis mokėjimas galimas užsakymams, kuriems pasirinkote saugų mokėjimą internetu. Puslapyje „Užsakymai“ pasirinkite užsakymus, kuriuos norite apmokėti, ir spustelėkite mygtuką „mokėti naudojant PayU“. Kai mokėjimas bus atliktas, būsena pasikeis į „Apmokėta“, tai gali užtrukti iki 15 minučių.
-
Keisti mokėjimo tipą. Ar galiu pakeisti pasirinktą mokėjimo būdą?
Užsakymo puslapyje galite pasirinkti bet kurį mokėjimo būdą. Tai galite daryti, kol patvirtinsite pageidaujamą būdą. Apmokėjus užsakymą, funkcija taps neaktyvi. Mokėjimo būdą galite pakeisti užsakymo lygmenyje, išskleisdami galimų būdų sąrašą. Pasirinktą formą visada reikia patvirtinti raudonu mygtuku.
-
-
Failai ir dizainai
-
RGB. Kodėl nespausdinate failų, paruoštų RGB spalvomis?
RGB yra spalvų erdvė, naudojama skaitmeninėse laikmenose: monitoriuose, skaitytuvuose ar skaitmeniniuose fotoaparatuose. Ofsetinės spaudos technologijoje spalvos gaunamos kitaip – sumaišant 4 CMYK pagrindines spalvas. Štai kodėl spausdinimui skirti failai turėtų būti paruošti CMYK spalvų erdvėje.
-
RGB ir CMYK. Kuo skiriasi RGB ir CMYK spalvų erdvės?
Pagrindinis skirtumas yra spalvų, kurias galima gauti šiose spalvų erdvėse, skaičius. RGB erdvė yra spalvų modelis, paremta žmogaus akies savybėmis. Akyje bet kokios spalvos matymo įspūdis gali būti sukurtas sumaišius tris šviesos spindulius – raudoną, žalią ir mėlyną – fiksuotomis proporcijomis. CMYK spalvų erdvė yra keturių pagrindinių spausdinimo dažų spalvų rinkinys, dažniausiai naudojamas spalvotam spaudinimui poligrafijoje ir susijusiuose metoduose – žydra, rausva, geltona ir juoda.
-
Spalvų skirtumai. Iš kur atsiranda spalvų skirtumai tarp spaudinio ir to, ką matote kompiuterio monitoriuje?
Šie skirtumai atsiranda dėl tam tikro skaitmeninio įrenginio gebėjimo atkurti spalvas. Kiekvienam jis yra skirtingas. Dėl technologinių priežasčių spausdinimo mašinos ar spausdintuvai negali atkurti identiškai tokių pačių spalvų, kurios matomos daugumoje monitorių.
-
PANTONE. Ar medžiagas galima spausdinti ne CMYK spalva, pvz., specialiomis Pantone spalvomis?
Žinoma, spausdinti ne CMYK spalvomis galima, tačiau kadangi tai yra specialios spalvos, turite atsižvelgti į didesnes išlaidas nei pateiktos mūsų kainoraštyje. Norėdami apie jas sužinoti, pagrindiniame puslapyje spustelėkite piktogramą „Neradote savo produkto?“ ir įveskite parametrus, reikalingus jūsų projekto įvertinimui.
-
Failų paruošimas. Kaip paruošti failą spausdinimui?
Kiekviename produkto puslapyje yra skiltis, kurioje rasite instrukciją, kaip paruošti projektą spaudai. Ją rasite kairėje, po produkto parametrų parinktimis (po kaire esančia stulpeliu). Rekomenduojame visus projekto puslapius pateikti viename faile (išskyrus kai kuriuos produktus, pvz., klijuotus katalogus, kurių viršelis turi būti siunčiamas atskiru failu).
Jei pateikta informacija Jums nepakankama ir vis dar kyla abejonių dėl paruošto projekto – visada galite parašyti mums el. paštu info@printendo.lt arba pasikalbėti per pokalbių langą (chat). -
Klijuotas įrišimas. Kaip paruošti failą katalogo spausdinimui su klijuotu įrišimu?
Viršelio failas turėtų būti paruoštas kaip dviejų puslapių išklotinė ir talpinti:
pirmame puslapyje: IV viršelį, nugarėlę, I viršelį,
antrame puslapyje: II viršelį, nugarėlę (be spaudos), III viršelį.
Atminkite, kad prie viršelio nugarėlės, taip pat prie pirmo ir paskutinio vidinio puslapio, reikia pridėti papildomą 6 mm paraštę. Ši vieta bus naudojama viršelio ir vidinių puslapių suklijavimui. Grafika šiame plote nebus matoma, todėl tai būtina įvertinti kuriant grafinį projektą.
Vidiniai puslapiai turi būti pateikti kaip daugiapuslapis failas (puslapių skaičius faile = katalogo vidaus puslapių skaičius). -
Raiška. Kokia turėtų būti projekto vaizdų raiška?
Norint išlaikyti kuo geresnę spausdinimo kokybę, nuotraukų raiška turėtų būti tokia: 300 dpi ofsetinei spaudai ir skaitmeninei spaudai. Didelio formato grafikai, pvz., reklaminiuose stenduose, leidžiama mažesnė raiška – nuo 72 dpi.
-
Failų formatai. Kokiu formatais turėtų būti išsaugomi spausdinimui skirti failai?
Failai turėtų būti siunčiami šiais formatais: PDF, TIF, PSD arba JPG, išsaugoti CMYK spalvomis. Suteikiame galimybę siųsti failus, paruoštus COREL DRAW programoje. Tačiau šie failai nėra „PostScript“ failai, todėl negalime prisiimti atsakomybės už spausdinimo klaidas. Prieš pateikdami failą spausdinti, visada galėsite pasinaudoti spaudinio peržiūros funkcija.
Visi taškinės (rastrinės) grafikos failai turėtų būti išsaugoti CMYK 8 bitai kanalui režimu. Išsaugojimas 16 arba 32 bitų kanalui režimu nepagerina kokybės, tačiau gali sukelti klaidų, už kurias spaustuvė neatsako.
-
Corel Draw. Corel Draw failai.
Yra galimybė atsiųsti projektą CDR formatu. Jei norite pateikti projektą šiuo formatu, prašome atsiųsti jį el. paštu: info@printendo.lt
Laiške būtinai nurodykite užsakymo numerį, kad galėtume sklandžiai priskirti projektą vykdymui.
Failą konvertuosime į PDF formatą, o vėliau galėsite savarankiškai patikrinti jo atitikimą spaudos reikalavimams (tam reikia prisijungti prie „Mano Printendo“, pasirinkti „Užsakymai“, tada konkretų užsakymą ir skiltį „Darbas su failais“).
Prieš siųsdami failą, būtinai konvertuokite visą tekstą į kreives. Kad išvengtumėte problemų atidarant failą, rekomenduojame naudoti CorelDRAW 16–18 versiją.
Primename, kad CDR failai nėra PostScript tipo failai, todėl negalime prisiimti atsakomybės už galimas spausdinimo klaidas, kurios gali atsirasti dėl šio formato ypatybių. -
Failų įkėlimas. Kaip galiu siųsti failus kartu su užsakymu?
Norėdami įkelti failus Jūsų užsakymui „Mano Printendo“ skydelyje, eikite į puslapį „Užsakymai“, tada pasirinkite užsakymą, prie kurio norite pridėti failą. Išskleiskite užsakymo detales ir atidarykite skirtuką „Darbas su failais“. Skiltyje „failo įkėlimas“ įkelkite projektą, kurį norite atspausdinti, ir pateikite jį patikrai.
-
Pagalba siunčiant failus. Ar galiu tikėtis pagalbos įkeliant failą į mano užsakymą?
Žinoma! Jūsų paslaugoms yra informacijos linija telefonu +48 502842443 galite mums paskambinti ir paprašyti pagalbos. Mūsų konsultantai patars, koks yra geriausias failų pateikimo būdas, ir atsakys į visus Jums rūpimus klausimus.
-
Failų tikrinimas Kaip tikrinate gautus projektus?
Turime visiškai automatizuotą „Preflight“ programą, kuri aptinka daugiau nei 100 galimų failų klaidų, įskaitant: šrifto nebuvimą, neteisingas spalvas ar netinkamą grafikos skiriamąją gebą. Išskleidę užsakymo informaciją ir spustelėję mygtuką PRIDĖTI FAILĄ, pateksite į puslapį, kuriame galėsite pasirinkti vieną iš galimų parinkčių. Taip pat galite užsisakyti mokamą failų patikrinimą, kurį atliks mūsų specialistas. Norėdami tai padaryti, nurodydami užsakomo produkto parametrus, pasirinkite parinktį „Failas tikrinamas konsultanto“. Jūsų failų tikrinimą pradėsime, kai apmokėsite užsakymą.
-
Pakartotinis failų siuntimas. Ar po neigiamo kelių puslapių failo patikrinimo galima pakartotinai siųsti tik pavienius pataisytus puslapius?
Siekiant sumažinti klaidų riziką sudėliojant puslapius lape, prašome siųsti visą pataisytą failą. Taip užtikrinsime, kad puslapiai leidinyje bus išdėstyti teisinga tvarka.
-
-
Pristatymas
-
Siuntos pakavimas. Kaip pakuojamos ir siunčiamos paruoštos medžiagos?
Siuntą pakuojame į patvarią kartoninę pakuotę, kurios dėka Jūsų užsakymas saugiai pasieks Jus arba Jūsų klientą. Jūsų arba Jūsų kliento gautoje siuntoje visada bus tik tai, ką užsakėte – niekada nebus sąskaitos faktūros ar mūsų reklaminės medžiagos.
Užsakymams, pateiktiems mūsų parduotuvėje, teikiame papildomas paslaugas, tokias kaip: perforavimas, nestandartinis pakavimas, siuntų ženklinimas, siuntimas į užsienį ir kt. Norėdami užsisakyti papildomą paslaugą, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi.
-
Kurjerių paslaugos. Kokias kurjerių įmones naudoja printendo.lt?
Mes naudojamės GLS paslaugomis.
-
Numatytasis siuntimo adresas. Ar galima nustatyti numatytąjį siuntimo adresą, kuris bus įvedamas su kiekvienu užsakymu?
Taip. Numatytąjį siuntimo adresą galite įvesti „Paskyros nustatymuose“ arba „Adresų knygoje“, esančiančioje puslapyje „Mano paskyra“. Numatytąjį adresą galite bet kada pakeisti.
-
No name siuntimas. Ar printendo.lt išsiųs siuntinį mano vardu mano klientui?
Žinoma. Jei norite užsakyti siuntimą tiesiai Jūsų klientui, taupydami laiką ir pinigus, nurodykite siuntėjo duomenis skirtuke „Pristatymo adresas“ („Užsakymai“ puslapyje). No name siuntimui nėra jokių papildomų mokesčių.
-
-
Mano paskyra
-
Registracijos patvirtinimas. Kodėl negavau el. laiško, patvirtinančio paskyros sukūrimą?
Galbūt įvedėte neteisingą el. pašto adresą. Kita priežastis gali būti jūsų kompiuteryje ar serveryje įdiegtos apsaugos nuo šlamšto sistemos. Kai kuriuos el. laiškus jos blokuoja ir priskiria šlamštui. Kuriant paskyrą taip pat gali kilti laikinų techninių problemų ir jūsų paraiška nepasiekė mūsų. Jei per 24 valandas negausite patvirtinimo, pabandykite sukurti paskyrą dar kartą arba parašykite mums adresu: info@printendo.lt
-
Duomenų konfidencialumas. Ar printendo.lt spaustuvės darbuotojai žino mano prisijungimo prie svetainės slaptažodį?
Mes laikome visus klientų duomenis konfidencialiais. Nė vienas printendo.lt svetainės darbuotojas nežino klientų prieigos slaptažodžių.
-
Ar man reikia paskyros svetainėje, kad galėčiau pateikti užsakymą?
Taip, norint pasinaudoti visais mūsų parduotuvės pasiūlymais ir pateikti užsakymą, būtina susikurti paskyrą.
-
Slaptažodžio keitimas. Ar galiu pakeisti prisijungimo prie savo paskyros svetainėje printendo.lt slaptažodį?
Žinoma. Savo slaptažodį galite bet kada pakeisti puslapio „Mano paskyra“ skiltyje „Paskyros nustatymai“.
-
Paskyros valdymas. Kas yra multiuser funkcija ir kuo ji man gali būti naudinga?
Multiuser paskyra – tai funkcija, leidžianti keliems vartotojams naudoti vieną paskyrą. Asmuo, sukuriantis paskyrą svetainėje yra ir jos administratorius, kuris prideda arba pašalina naujus vartotojus, suteikdamas jiems atitinkamas teises. Administratorius taip pat gali paskirti kitus tam tikros paskyros administratorius. Kiekvienas vartotojas yra atsakingas už jam priskirtą užduotį: pardavimo atstovas – už užsakymo pateikimą, grafikos dizaineris – už grafinio failo parengimą ir iįsiuntimą, o apskaitos skyriaus darbuotojas – už mokėjimo atlikimą. Toks darbo pasidalijimas gali labai palengvinti viso užsakymo proceso valdymą.
-
-
Technologijos
-
Lakavimas. Kas yra dispersinis lakas? Kas yra ofsetinis lakas? Kuo jie skiriasi nuo UV lako?
Lako naudojimo tikslas – apsaugoti ir patobulinti spaudinį. Dispersinis lakas gali būti matinis arba blizgus. Jį naudojant, galutiniam produktui suteikiamas tinkamas efektas. Ofsetinis lakas primena bespalvius dažus ir, svarbiausia, apsaugo spaudinį. UV laką galima tepti ant viso gaminio arba ant pasirinktų jo elementų. Tai suteikia galutiniam produktui elegantišką išvaizdą.
-
Kokybės kontrolė. Kokia yra printendo.lt gaminių kokybė ir ar jiems taikoma kokybės kontrolė?
Mūsų ekspertų komanda nuolat dirba tobulindama technologijas ir kurdama naujus produktus. Printendo.lt gali pasigirti aukščiausia spaudos kokybe ir išskirtiniu spalvų gilumu, kurį pasiekiame, be kita ko, griežtai laikydamiesi ISO 12647-2 standarto. Dėl vidinės kokybės valdymo sistemos ir automatinės gamybos kontrolės sistemos prižiūrime užsakymą nuo to momento, kai pateikiate mums savo grafinį failą, iki galutinio produkto pristatymo.
-
Popieriaus gramatūra. Kas yra popieriaus gramatūra? Kuo skiriasi 90 g ir 300 g gramatūra?
Popieriaus gramatūra yra popieriaus masė, išreikšta gramais 1 m². Kuo didesnis svoris, tuo popierius storesnis, standesnis ir mažiau skaidrus. Popieriaus svorio pasirinkimas yra svarbus gaminio funkcionalumui. Pavyzdžiui, žemas popieriaus svoris, nuo 90 iki 150 g/m², idealiai tinka lankstinukams ir informacinėms brošiūroms spausdinti, o 300–350 g/m² svoris gali būti naudojamas aplankams, vizitinėms kortelėms ar kvietimams gaminti.
-
Popieriaus rūšys. Kuo skiriasi ofsetinis popierius nuo blizgaus arba matinio dengto popieriaus?
Ofsetinis popierius yra nepadengtas popierius, tinkamas, pavyzdžiui, spausdinti biuro spausdintuvais (PREPRINT versija). Ofsetinis popierius naudojamas, pavyzdžiui, firminiams blankams, kalendoriams ir kt. spausdinti. Kreidinis popierius priklauso dengto popierius grupei, suteikiantis blizgų arba matinį efektą. Jis naudojamas, pavyzdžiui, katalogams, lankstinukams, plakatams ir kt. gaminti.
-
Spaudos tipai. Kas yra vienpusis ir dvipusis spausdinimas? Ką reiškia simboliai 4/0 ir 4/4?
Produktai (pvz., lankstinukai ar plakatai), kurie spausdinami spalvotai tik iš vienos pusės, žymimi simboliu 4/0. Žymė 4/4 rodo, kad tie patys produktai spausdinami spalvotai iš abiejų pusių.
-
-
Skundai
-
Skundo pateikimas Kada ir kaip galima pateikti skundą?
Skundą galite pateikti naudodami formą, esančią Svetainėje, užsakymo puslapyje, arba el. paštu, išsiųsdami pranešimą adresu info@printendo.lt. Norėdami naudoti formą, pasirinkite jau įvykdytą užsakymą, išskleiskite jo informaciją ir spustelėkite raudoną nuorodą „Skundas“. Atsidariusioje formoje nurodykite skundo priežastį, pridėkite nuotraukų ir pateikite savo lūkesčius. Nuorodą į skundo formą taip pat galite rasti kiekvieno Svetainės puslapio apačioje.
-
Skundų pateikimo terminai. Kiek laiko po siuntinio gavimo galiu pateikti skundą? Koks yra jo nagrinėjimo laikotarpis?
Skundo pateikimo terminas yra 14 dienų nuo pristatymo datos. Daugumą skundų išnagrinėjame pirmąją darbo dieną po jų pateikimo. Tačiau kai kuriems skundams reikalingas išsamesnis tyrimas, todėl jų nagrinėjimas gali užtrukti ilgiau (iki 3 darbo dienų).
-
-
Siuntų sujungimas
-
Kokios sąlygos turi būti įvykdytos norint sujungti užsakymus į vieną siuntą? Kokius produktus galima sujungti?
Užsakymus galite sujungti į vieną siuntą, jeigu:
- jiems nustatytas tas pats pristatymo adresas ir siuntėjas,
- pasirinktas „standartinis kurjerio“ pristatymo būdas,
- nėra skirti keliems adresatams
PASTABA! Jungiami negali būti nestandartiniai užsakymai ir tie, kuriems pateikta papildoma instrukcija dėl individualaus pakavimo būdo.
-
Ar kiekviename užsakymo vykdymo etape įmanoma sujungti užsakymus į vieną siuntą?
Taip, tačiau yra du užsakymų sujungimo į vieną siuntą etapai:
I etapas – užsakymams, kurių būsena yra „Laukiama“, t. y. neapmokėti, failo būsena yra neutrali.
II etapas – užsakymams, kurių būseną „Vykdoma“, t. y. yra apmokėti ir su patvirtintais failais.
PASTABA! Negalėsite sujungti užsakymų su skirtingomis būsenomis – galite sujungti tik užsakymus, kurių būsena yra „Vykdoma“ arba tik „Laukiama“, jei įvykdytos 1 punkto sąlygos: „Kokios sąlygos turi būti įvykdytos norint sujungti užsakymus į vieną siuntą? Kokius produktus galima sujungti?“
-
Ar užsakymų sujungimas į vieną siuntą sumažins pristatymo išlaidas?
I etapas – užsakymai, kurių būsena „Laukiama“
Jei sujungiate užsakymus prieš juos apmokėdami (užsakymai, kurių būsena „Laukiama“), sutaupyta suma bus automatiškai minusuota viename iš užsakymų, kurio svoris mažiausias.
II etapas – užsakymai, kurių būsena „Vykdoma“
Jei į vieną siuntą sujungiate užsakymus, kurių būsena „Vykdoma“, sutaupyta suma bus grąžinta į jūsų bonusų sąskaitą. Šioje sąskaitoje sukauptas lėšas galite bet kada panaudoti sekantiems užsakymams mūsų svetainėje apmokėti. Sutaupytos lėšos į kliento banko sąskaitą negrąžinamos.
Pastaba! Užsakymų sujungimas į vieną siuntą ne visada leis mums sumažinti pristatymo išlaidas, atsirandančias dėl pakavimo optimizavimo.
-
Ar užsakymų sujungimas į vieną siuntą gali pailginti arba sutrumpinti pristatymo laiką?
Užsakymų, sujungtų į vieną siuntą, pristatymo data visada nustatoma pagal užsakymą, kurio pristatymo data yra ilgiausia.
-