Reglamentai
nuo 2025 m. birželio 1 d.
I. Bendrosios nuostatos
1.1. Šis Reglamentas apibrėžia internetinės svetainės www.printendo.lt (toliau – Portalas), naudojimo taisykles.
1.2. Svetainės www.printendo.lt savininkas ir administratorius yra „Drukomat.pl Sp. z o. o. su registruota buveine Piłoje, adresu ul. Wypoczynkowa 13. Mokesčių mokėtojo kodas: 7642657656, juridinio asmens kodas: 301763972, įregistruota Nacionaliniame teismų registre numeriu 0000388587, Poznanės – Nowe Miasto ir Wilda apylinkės teismas Poznanėje, Nacionalinio teismų registro 9-asis komercinis skyrius. Įstatinis kapitalas 1 050 000 PLN (toliau – Spaustuvė).
1.3. Spaustuvės internetinėje svetainėje pateikta informacija apie gaminius, ypač jų aprašymai, techniniai ir eksploataciniai parametrai bei kainos, yra kvietimas sudaryti sutartį, kaip apibrėžia Civilinio kodekso 71 straipsnis.
1.4. Portale sudaromi sandoriai sudaromi pagal Lenkijos teisę, o visi ginčai priklauso išimtinei Lenkijos teismų jurisdikcijai.
II. Portalo naudojimo taisyklės
2.1. Norint užsisakyti spaustuvės gaminius, būtina sąlyga – susikurti paskyrą printendo.lt portale, teisingai užpildžius formą, įskaitant galiojantį el. pašto adresą.
2.2. Sukurdami paskyrą printendo.lt portale, Jūs sutinkate su Taisyklių turiniu.
2.3. Portalo Klientas gali būti tik juridinis asmuo, organizaciniai vienetai be juridinio asmens statuso, kuriems pagal atskirus reglamentus suteikiama teisė savo vardu įgyti teises ir prisiimti pareigas, taip pat fiziniai asmenys, jeigu jie vykdo ūkinę ar profesinę veiklą ir, naudodamiesi Portalu, atlieka teisinius veiksmus savo ūkinės ar profesinės veiklos srityje. Fizinis asmuo, kuris nevykdo ūkinės ar profesinės veiklos, negali būti Portalo klientas. Už bet kokius teisinius veiksmus, atliktus per Portalą asmens, kuris neatitinka pirmiau nurodytos sąlygos, bus atsakingas tik tas asmuo.
2.4. „Printendo.lt“ gali atimti iš Kliento teisę naudotis Portalu, taip pat nedelsiant apriboti prieigą prie dalies ar visų jo išteklių, jei Klientas pažeidžia Taisykles, ypač kai Klientas:
a) registracijos metu pateikė neteisingus, netikslius ar pasenusius duomenis, klaidindamas trečiąsias šalis ar pažeisdamas jų teises,
b) naudodamasis Portalu pažeidė trečiųjų šalių asmenines teises,
c) vykdė kitus veiksmus, kuriuos printendo.lt laiko nesuderinamais su taikomais įstatymais ar bendraisiais interneto naudojimo principais arba kenkiančiais printendo.lt spaustuvės geram vardui.
2.5. Klientas, kuriam buvo atimta teisė naudotis Portalu, negali iš naujo registruotis be išankstinio Spaustuvės sutikimo.
2.6. Siekdama užtikrinti pranešimų ir duomenų perdavimo saugumą, susijusį su Portale teikiamomis paslaugomis, printendo.lt imasi techninių ir organizacinių priemonių, atitinkančių teikiamų paslaugų saugumo rizikos lygį, ypač priemonių, skirtų užkirsti kelią neįgaliotiems asmenims gauti ir keisti internetu perduodamus asmens duomenis.
2.7. printendo.lt portalo klientas negali:
a) teikti ir perduoti turinį, kuris prieštarauja įstatymų nuostatoms, pvz. turinys, skatinantis smurtą, šmeižikiškas arba pažeidžiantis trečiųjų šalių asmenines ir kitas teises,
b) naudoti Portalą tokiu būdu, kuris sutrikdo jo veikimą,
c) siųsti arba skelbti nepageidaujamą komercinę informaciją (šlamštą) Portale,
d) naudoti Portalą tokiu būdu, kuris apsunkina kitus Klientus ir printendo.lt Spaustuvę,
2.8. Klientas privalo:
a) naudoti visą Portale paskelbtą turinį tik asmeniniams tikslams,
b) naudotis Portalu laikydamasis Lenkijos Respublikos teritorijoje galiojančių nuostatų, Reglamento nuostatų, taip pat bendrųjų interneto naudojimo principų.
III. Pardavimo sutarties sudarymo tvarka
3.1. Pardavimo sutarties dalykas yra spausdinimo medžiagos ir paslaugos, kurių savybes Klientas nurodė pirkimo proceso metu.
3.2. Norėdami sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį, turite apsilankyti svetainėje www.printendo.lt, susikurti paskyrą, pasirinkti prekę ir jos parametrus, atlikti tolesnius veiksmus pagal rodomus pranešimus ir pateikti užsakymą.
3.3. Paspaudus mygtuką „užsakyti“, Klientas bus nukreiptas į „užsakymo“ puslapį, kuriame galės pasirinkti grafinio failo siuntimo būdą, mokėjimo būdą ir pristatymo būdą, taip pat nurodyti adresus, kuriais Užsakymas turi būti pristatytas.
3.4. Paspaudus mygtuką „Užsakyti“, registracijos metu nurodytu adresu bus išsiųstas el. laiškas. Pranešimas yra pasiūlymas sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį ir jame pateikiama pateikto užsakymo santrauka, visų pirma:
a) užsakymo tema ir jos numeris
b) bendra užsakytų prekių ar paslaugų kaina
c) siūlomas mokėjimo ir pristatymo būdas
d) numatytasis adresas, kuriuo drukomat.pl pristatys siuntinį, ir per kiek laiko
3.5. Užsakymas pradedamas vykdyti, kai Klientas užtvirtins visus atsiųstus grafinius failus ir mokėjimas už užsakymą bus įskaitytas į printendo.lt sąskaitą (užsakymams, apmokėtiems banko pavedimu arba naudojant „PayU“ sistemą).
3.6. Visų išsiųstų grafinių failų užtvirtinimas yra laikomas ketinimų sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį su spaustuve, o apmokėjus užsakymų arba pasirinkus mokėjimą pristatymo metu, užsakymas perduotas vykdyti ir spausdinimas negali būti atšauktas.
3.7. Kadangi per Portalą užsakytų produktų savybes tiksliai apibrėžia Užsakovas, Klientas negali atsisakyti Sutarties.
3.8. Užsakymai, kurie nebus apdoroti per 14 dienų, bus automatiškai ištrinti iš vartotojo paskyros.
3.9. Mokėti galima prieš tvirtinant grafinius failus. Per septynias dienas nuo mokėjimo įskaitymo į sąskaitą momento, „Drukomat.pl Sp. z o. o. išrašys sąskaitą faktūrą pagal priimtus apskaitos principus.
3.10. Užsakovas gali atšaukti pavedimu apmokėtą Užsakymą, bet tik tuomet, kai grafiniai failai dar nebus priimti.
3.11. Klientui, kuris už atšauktą Užsakymą sumokėjo pavedimu, ne vėliau kaip per 14 darbo dienų bus grąžinti pinigai, išskaičiuojant administracines išlaidas, atsiradusias dėl veiksmų, kuriuos Spaustuvė turėjo atlikti, kad atšauktų pradėtą užsakymo vykdymo procesą. Nurodytos išlaidos sudaro 34,99 PLN bruto. Drukomat.pl Sp. z o. o. tada išrašys koreguojančią sąskaitą faktūrą, sumažindama užsakymo vertę.
3.12. Užsakymus galima pateikti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Tikslus failų priėmimo laikas ir vykdymo terminai kiekvienam produktui nurodomi Portalo svetainėje atskirai.
3.13. Spaustuvė turi teisę atsisakyti sudarytos sutarties per 14 dienų nuo jos sudarymo dienos dėl technologinių priežasčių, visų pirma dėl spausdinimo procese naudojamų įrenginių gedimo, netikėto gamybos padidėjimo arba riboto žaliavų prieinamumo rinkoje.
IV. Pristatymas
4.1. Produktų pristatymas vykdomas tik Lietuvos teritorijoje adresu, kurį Klientas nurodė pateikdamas Užsakymą.
4.2. Užsakytų prekių pristatymą vykdo kurjerių įmonės.
4.3. Pristatymo terminas nurodomas atskiriems produktams individualiai ir pateikiamas printendo.lt portale.
4.4. Spaustuvė dės visas pastangas, kad Užsakymas būtų įvykdytas ir išsiųstas per nurodytą laiką, tačiau dėl netikėto gamybos padidėjimo gali pratęsti įvykdymo laiką ne daugiau kaip 2 darbo dienas. Vėlavimas įvykdyti užsakymą per nurodytą terminą nesuteikia Klientui teisės atsisakyti sutarties ir neužtraukia Spaustuvės atsakomybės už žalą Klientui. Jei dėl gamybos padidėjimo atsiradęs vėlavimas viršija 2 dienas, Klientas gali gauti 1% sutarties vertės kompensaciją už kiekvieną sutarties dieną. Bendra kompensacijos vertė yra apribota iki 5% sutarties vertės.
4.5. Spaustuvė įspėja, kad Užsakymo įvykdymas gali būti pavėluotas dėl nenumatytų, nuo Spaustuvės nepriklausančių aplinkybių, tokių kaip: elektros energijos tiekimo sutrikimai ar interneto signalo trūkumas; vėlavimai, atsirandantys dėl siuntų tiekėjų kaltės arba spausdinimo proceso metu naudojamos įrangos gedimai. Dėl aukščiau paminėtų priežasčių atsiradę užsakymų vykdymo vėlavimai neužtraukia jokios Spaustuvės atsakomybės už žalą Klientui ir nesuteikia Klientui teisės atsisakyti sutarties.
V. Kainos ir mokėjimo būdai
5.1. Produktų kainos nurodytos EUR ir apima: Užsakymo tvarkymo išlaidas, Produkto kainą, pakuotę, dėžutę ir PVM, nebent Produkto aprašyme nurodyta kitaip. Nurodytos kainos neapima papildomų nestandartinių parinkčių, tokių kaip: mokėjimas grynaisiais pristatymo metu, papildomi mokesčiai už nurodytą pristatymo laiką, papildomi mokesčiai už siuntimą keliais adresais.
5.2. Užsakymą galima apmokėti:
a) naudojant integruotas mokėjimo sistemas: „PayU“, įskaitant: debeto korteles, kredito korteles, išankstinio mokėjimo korteles, pinigų pervedimus, internetinius pavedimus,
b) banko pavedimu,
c) pasirinkus apmokėjimo būdą „apmokėjimas pristatymo metu“.
5.3. Klientų, atliekančių mokėjimus per „PayU“ sistemą, asmens duomenys perduodami duomenų valdytojui „PayU S.A.“, kurio registruota buveinė yra Poznanėje (60-324 Poznanė, ul. Marcelińska 90), įrašytam į verslininkų registrą, kurį tvarko Poznanės Nowe Miasto ir Wilda apylinkės teismas Poznanėje, Nacionalinio teismų registro 8-asis komercinis skyrius, KRS numeriu 0000274399. Perdavimas susijęs su asmens duomenimis, reikalingais „PayU S.A.“ mokėjimams vykdyti.
5.4. Spaustuvė neatsako už vėlavimus, atsiradusius dėl pavėluoto duomenų perdavimo integruotomis mokėjimo sistemomis.
5.5. Pirkdamas printendo.lt portale, Klientas sutinka gauti sąskaitas faktūras ir taisomąsias sąskaitas faktūras elektroniniu būdu. Klientas taip pat turi galimybę atsisiųsti elektroninę sąskaitą faktūrą prisijungęs prie Portalo ir pasirinkęs „Mano paskyros“ poskyrį „Sąskaitos faktūros“.
VI. Spausdinamos medžiagos
6.1. Spaustuvė neatsako už jokius autorių teisių ar Kliento atsiųstos medžiagos turinio pažeidimus. Tačiau, jei Užsakyme yra neteisėto turinio arba pažeidžiančio moralės normas, Spaustuvė turi teisę atsisakyti jį vykdyti.
6.2. Spaustuvė neatsako už jokias turinio ar rašybos klaidas, esančias grafinio dizaino turinyje.
6.3. Medžiaga, kurią Spaustuvė gauna iš Kliento, turėtų būti parengta pagal Portale paskelbtas instrukcijas.
6.4. Siekdama sumažinti klaidas, kurios gali atsirasti dirbant su grafiniais failais, spaustuvė savo svetainėje teikia nemokamas priemones ir programas, leidžiančias patikrinti, ar failas tinkamai paruoštas spausdinimui. Jei Kliento pateikti duomenys neatitinka portale pateiktų instrukcijų, Klientas apie tai bus nedelsiant informuotas, o tai prilygsta sąlyginiam arba neigiamam grafinių failų tvirtinimui.
6.5. Spaustuvė neatsako už tai, kad Klientas priima netinkamai spausdinimui paruoštus failus, kuriuose, pavyzdžiui, neteisingai panaudoti sluoksniai, spausdinama balta spalva ir pan. Priėmus tokį failą, Užsakymas perduodamas vykdyti.
6.6. Spaustuvė neatsako už Užsakymo vykdymo vėlavimą, atsiradusį dėl to, kad Klientas nepateikė teisingų duomenų.
6.7. Spaustuvei išsiųsti duomenys archyvuojami neribotą laiką. Išimtis taikoma Klientų grafiniams failams, pridėtiems prie užsakymų iki 2014 m. kovo 15 d., kurie ištrinami praėjus 6 mėnesiams nuo paskutinio jų panaudojimo užsakyme. Failai, pridėti prie užsakymų po 2014 m. kovo 15 d., bus ištrinti iš sistemos po 2 mėnesių nuo paskutinio jų naudojimo.
VII. Skundai
7.1. Norint pateikti skundą, būtina užpildyti skundo formą, esančią konkretaus užsakymo išsamioje informacijoje, puslapyje „užsakymas“. Skundus taip pat galima pateikti iš bet kurio poskyrio, spustelėjus nuorodą „skundai“, esančią printendo.lt svetainės apatinėje paraštėje.
7.2. Skunde turėtų būti išsamus nustatyto neatitikimo aprašymas ir skundo apimtis.
7.3. Galutinis skundo pateikimo terminas yra 14 darbo dienų nuo tos dienos, kai Klientas gauna siuntą.
7.4. Spaustuvė įsipareigoja išnagrinėti skundą per 3 darbo dienas nuo jo pateikimo dienos. Išimtis taikoma skundams, pateiktiems ne darbo dienomis. Tokiu atveju jie bus svarstomi ne vėliau kaip per 3 darbo dienas, skaičiuojant nuo darbo dienos sekančios po nedarbo dienos. Nurodyti terminai yra galutiniai, per kuriuos reikia pateikti atsakymą, kuris bus pagrindas tolesniam skundo nagrinėjimui. Norint užbaigti skundo nagrinėjimo procedūrą, Klientas gali būti paprašytas grąžinti dalį arba visą užsakymą. Jei skundui nagrinėti reikalingi papildomi dokumentai ar Kliento paaiškinimai, Spaustuvė privalo išsiųsti el. laišką su papildytinų dokumentų sąrašu, o Klientas privalo juos išsiųsti per 7 darbo dienas nuo el. laiško gavimo dienos. Po šio laiko skundo nagrinėjimo procedūra baigta, o skundas laikomas atmestu.
7.5. Skundai priimami darbo dienomis iki 16:00 val. Visi užsakymai, gauti po šio laiko konkrečią dieną, bus laikomi pateiktais sekančią darbo dieną.
7.6. Dėl technologinių skirtumų tarp to, kaip spalvos rodomos daugumoje monitorių ir spausdinimo technologijų (kuri naudoja CMYK spalvų erdvę), spaudinio spalvų palyginimas su monitoriuje rodomomis spalvomis yra technologiškai neteisingas. Todėl spausdinto vaizdo ir ekrano spalvų neatitikimas negali būti skundo priežastis.
7.7. Spaustuvė deda visas pastangas kuo tiksliau atkurti Kliento pateiktuose dizainuose esančias spalvas. Kadangi spausdinimo procese naudojama daug spausdinimo mašinų, kurios skiriasi tam tikrų spalvų atkūrimu, spausdinant tą patį dizainą skirtingomis mašinomis, gali atsirasti nedidelių spalvų skirtumų. Ši situacija gali kilti tęsiant projekto spausdinimą. Šie skirtumai negali būti pagrindas skundams dėl Spaustuvės pristatytų gaminių. Produkto apdaila folija arba UV laku taip pat gali sukelti matomą produkto spalvos pakeitimą. Šis pakeitimas negali būti Kliento skundo dėl Produkto spalvos pagrindas.
7.8. Neteisingai padarytas sulenkimas yra toks, dėl kurio popierius susilanksto, susiraukšlėja ir pan., todėl neįmanoma teisingai perskaityti turinio ar iliustracijų. Popieriaus, sveriančio daugiau nei 150 g, sulenkimo vietose jis pradeda trūkinėti, ypač tose vietose, kur gausiai padengtas spausdinimo dažais. Siekdama apriboti šį nepageidaujamą reiškinį, spaustuvė prieš produkto lankstymą atlieka bigavimo procesą. Spaustuvė leidžia nebiguoti 170 g svorio popieriaus, jei nepasireiškia minėtas trūkinėjimas. Priklausomai nuo žaliavos ir grafikos, bigavimas neužtikrina visiškos apsaugos nuo įtrūkimų. Taip vyksta dėl riboto žaliavos atsparumo ir toks defektas nelaikomas spaustuvės klaida.
7.9. Neteisingas ofsetinio, dispersinio arba UV lako sluoksnis yra toks, kurio paviršiuje, skirtame lakuoti, yra nelakuotų, besilupančių ir pan. vietų.
7.10. Dėl gamybos mašinų specifikacijų ir spausdinimo proceso leidžiami šie nukrypimai:
a) pjaustant lakštą į atskirus gabalus: nukrypimai nuo formato +/- 1 mm
b) sulankstant ir biguojant: sulankstymo nuokrypis nuo nominalios jo padėties linijos +/- 1 mm
c) perforacijai: perforacijos nuokrypis nuo nominalios vietos +/- 1 mm
d) derinant iš eilės spausdintas spalvas: nuokrypis iki 0,18 mm
e) užsakytos ir Klientui pristatytos prekės kiekio ir kokybės skirtumai, neviršijantys +/- 5 % užsakyto kiekio
f) selektyvaus UV lakavimo atveju – piešinio ir lako sluoksnio atitikimas: nuokrypis iki 1 mm.
7.11. Spaustuvė įvertina Skundo pagrįstumą remdamasi Kokybės kontrolės skyriaus archyvuotais pavyzdžiais. Dviprasmiškų skundų nagrinėjimo atveju Spaustuvė gali pareikalauti, kad Klientas grąžintų visą tiražą arba jo dalį. Jei skundas bus patenkintas, grąžinimo siuntimo išlaidas padengs Spaustuvė.
7.12. Skundai, susiję su kurjerių siuntų kokybe, bus nagrinėjami remiantis kartu su kurjeriu parengtu žalos protokolu gavus siuntą. Žalos protokolo nesurašymas gali būti pagrindas spaustuvei atsisakyti priimti skundą.
7.13. Dėl spausdinimo mašinos specifikacijų ir spausdinimo pagrindo savybių spaustuvė spausdinant ant marškinėlių leidžia spausdintos grafikos atstumui nuo nurodyto spausdinimo ploto nukrypti iki 10 mm.
7.14. Maksimali kompensacijos už skundžiamą užsakymą suma negali viršyti 100 % jo vertės.
7.15. printendo.lt ofsetinio popieriaus ir didelio formato spaudos medžiagų pavyzdžių knygoje naudojamos medžiagos yra pavyzdinės ir gali skirtis nuo tų, kurios naudojamos spausdinimo užsakymuose, pateiktuose Portale. Skirtumas atsiranda dėl skirtingų gamintojų medžiagų naudojimo ir neviršija spausdinimo pramonėje visuotinai priimtinų popieriaus svorio tolerancijos ribų.
7.16. Spaustuvė atsako tik už savo veiksmus ir neveikimą. Spaustuvė neatsako už trečiųjų šalių veiksmų ar neveikimo pasekmes, ypač už finansų įstaigų ir vežėjų, kuriais bus pristatoma produkcija Klientui, lėšų pervedimo vėlavimus.
VIII. Pranešimas apie portalo veikimo klaidą
8.1. Spaustuvė printnedo.lt imasi priemonių užtikrinti tinkamą Portalo veikimą, kiek tai leidžia dabartinės techninės žinios, ir įsipareigoja kuo greičiau pašalinti visus Klientų praneštus pažeidimus.
8.2. Klientas gali pranešti apie su Portalo veikimu susijusius sutrikimus, išsiųsdamas el. laišką šiuo adresu: info@printendo.lt
8.3. Pranešdamas apie sistemos klaidą, Klientas turėtų nurodyti pažeidimo tipą ir datą.
IX. Baigiamosios nuostatos
9.1. Teismas, turintis jurisdikciją spręsti bet kokius ginčus, kylančius dėl Portalo veiklos, įskaitant tuos, kurie kyla iš bet kokių per Portalą sudarytų sutarčių, yra teismas, kurio jurisdikcijai priklauso Spaustuvės printendo.lt buveinė.
9.2. Šiame Reglamente nenumatytais klausimais taikomos Civilinio kodekso nuostatos, Įstatymo dėl paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis nuostatos ir kitos atitinkamos Lenkijos teisės nuostatos.
Apibrėžimai
1. Klientas – juridinis asmuo, organizacinis vienetas be juridinio asmens statuso, kuriam atskiros nuostatos suteikia teisę savo vardu įgyti teises ir prisiimti pareigas, taip pat fizinis asmuo, jeigu jis vykdo ūkinę ar profesinę veiklą ir, naudodamasis Portalu, atlieka teisinius veiksmus savo ūkinės ar profesinės veiklos srityje, pateikdamas Užsakymą Portale.
2. Civilinis kodeksas – 1964 m. balandžio 23 d. įstatymas (Įstatymų leidinys Nr. 16, 93 punktas su pakeitimais) Civilinis kodeksas.
3. Taisyklės – šios Taisyklės, skirtos paslaugų teikimui elektroniniu būdu internetinėje spaustuvėje printendo.lt.
4. Portalas – interneto paslauga, pasiekiama adresu www.printendo.lt, kurioje Klientas gali pateikti Užsakymus.
5. Produktai – spausdinimo medžiagos ir paslaugos, kuriomis prekiaujama vykdant printendo.lt portalo veiklą.
6. Pirkimo-pardavimo sutartis – tai Produktų pirkimo-pardavimo sutartis, kaip apibrėžta Civiliniame kodekse, sudaryta tarp „Drukarnia Drukomat.pl Sp. z o. o., ir Kliento, naudojant printendo.lt svetainę.
7. Įstatymas dėl paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis – 2002 m. liepos 18 d. Įstatymas dėl paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis (Įst. oficialusis leidinys Nr. 144, 1204 punktas su pakeitimais).
8. Užsakymas – Kliento valios pareiškimas, kuriuo tiesiogiai siekiama sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį, kuriame visų pirma nurodoma prekių rūšis ir kiekis.
9. Pirkimo procesas – pirkimo kelias nuo prekės pasirinkimo iki užsakymo pateikimo.